Nästa event

• 00 M
  • 00 S

Nyheter

orlando jordan nude Vi vill informera att SESUS:s årsmöte går av stapeln den 19:e augusti. Som ansluten förening i riksförbundet får du genom årsmötet bl.a. möjlighet att ta del av information om vad som skett i organisationen under 2017-2018, och även veta vad de andra medlemsföreningarna genomfört för aktiviteter under föregående året.

watch

mom son video of free sex Önskar ni delta i mötet kan varje ansluten och godkänd förening anmäla en representant, vänligen gör detta senast 12:e augusti genom att logga in på sesus.se och gå in på årsmötesanmälan i admin menyn (behöver vara inloggad för att få access). Har du problem med anmälan vänligen hör av er.

videos of girls doing naughty things

dick going in puss Ni kommer få information närmare årsmötet hur ni får access till den digitala mötesplatformen.
spytug milf Plats för mötet: Digitalt mötesplatform
http://findlawyersca.com/sexy-images-of-having-sex Tidpunkt: 19:e augusti 12:00

go to link Har ni några frågor eller förslag till årsmötet, ber vi er att meddela oss via info@sesus.se eller via hemsidans formulär.

Author: SESUS

Jag är nyhetsskrivaren för SESUS och från mig kommer evenemang och nyheter dyka upp som rapporterar om vad våra anslutna föreningar har för sig.