Nästa event

• 00 S

Årsmöte i SESUS

Categories: Riksförbund

Styrelsen har beslutat att nästkommande årsmöte skall hållas den 14:e augusti klockan 18:00. De föreningar som är anslutna och godkända har rätt att delta med en representant per förening under mötet. Vänligen meddela ditt deltagande senast 7:e augusti genom nedan sätt.

Följande information önskar vi ska ingå i anmälan att delta på årsmötet.

• För och efternamn
  • Personnummer
  • Föreningen du representerar

Vänligen anmäl dig genom att skicka epost med denna information till info (at) sesus (punkt) se genom den kontaktperson föreningen har till SESUS. Anmälan ska vara oss tillhanda senast 7:e augusti för att bekräfta din förenings deltagande. Deltagande sker genom en internet baserad mötesplatform och därför rekommenderas att deltagarna har mikrofon och hörlurar eller högtalare tillgängliga. All dokumentation inför mötet finns tillgänglig i föreningsarkivet, ni når detta genom denna länk (Godkänt användarkonto krävs).

Anslutna föreningar kommer få en inbjudan mailad till sin kontaktperson. Har du frågor om mötet vänligen hör av dig till samma mail eller via vårt kontaktformulär.

Author: SESUS

Jag är nyhetsskrivaren för SESUS och från mig kommer evenemang och nyheter dyka upp som rapporterar om vad våra anslutna föreningar har för sig.